Review. 300. Ascensiunea unui imperiu

Review-ul de mai jos il gasiti integral si pe site-ul Hollywood Multiplex, cu aceasta ocazie le multumesc si pentru invitatie

In primul rand scenariul este ceva mai complex si urmareste nu doar cei 300 de spartani ce se lupta eroic cu persii la Termopile, ci intreagul razboi greco-persan, inaintea si dupa lupta din 300. Asta inseamna mai multa lupta, mai mult razboi, mai mult sange. Mult mai mult sange, mi s-a parut ca regizorul nu a vrut sa rateze nici un detaliu in care a putut sa arate sange, durere si cruzime. Totul filmat intr-un 3D realist si cu multa adancime. Avansul tehnologiei de la seria veche la cea de anul acesta se vede si este evidenta, scenele de lupta sunt realizate la scara mult mai mare, mult mai impresionante, armatele mai numeroase, efectele speciale mai spectaculoase.
YouTube Preview Image
Ce m-a impresionat foarte tare a fost ca majoritatea scenelor de lupta se dau pe apa, ceea ce pentru mine unul a fost o noutate, una frumoasa si spectaculoasa. Nu imi amintesc sa fi vazut vreun alt film cu scene de razboi naval – spectaculoase si excelent realizate. In afara de Piratii din Caraibe, dar vorbim de un cu totul alt gen…
Ceea ce aduce insa un plus major acestui film este Eva Green in rolul principal feminin – Artemisia, comandanta flotei persane. Eva joaca excelent si da filmului vigoare si … erotism. Ar fi fost minunat – si aici vine si minusul – daca Sullivan Stapleton – in rolul lui Temistocle – (rolul principal masculin) s-ar fi ridicat la nivelul Evei. Dar nu se ridica, din pacate. La fel cum nu se ridica nici la nivelul lui Gerald Buttler din primul 300. Epic fail mi s-a parut singura scena erotica din film, “confruntarea” sexuala dintre Artemisia si Temistocle. Esecul i se datoreaza odata lui Sullivan Stapleton cat si, parerea mea, regizorului Noam Murro. Mie unul nu mi-a transmis nimic acea scena. Poate ar fi trebuit sa angajeze un regizor consultant pe scene erotice … zic … daca el era specializat pe filme de razboi.
Dar, in definitiv, m-am dus sa vad un film cu razboi, cu armate, cu sange, nu un film de dragoste. Iar la capitolele astea filmul este bun. Este foarte bun!

Vi-l recomand cu mare drag, e un film pe care eu l-as vedea doar in cinema, tocmai pentru calitatea imaginii si a efectelor 3D.

Daca ti-a placut acest articol aboneaza-te prin mail!