Rock pentru totdeauna (review) -Laurentiu-Guran.ro

Rock pentru totdeauna (review)

AVERTISMENT
Daca te consideri facand parte din generatia “bumtzii, bumtzii” – filmul asta n-o sa-ti placa! Daca esti impatimit al genului “minimal” (ce naiba o mai fi si asta), trebuie sa stii ca minimal cu chitare si cu tobe nu prea merge! Daca iti place sa te duci in cluburi de fitze unde starul serii este nustiuce DJ celebru si nu ai auzit in viata ta de Aerosmith, Bon Jovi, Joan Jet, Whitesnake … sau ti se par niste batranei care nu-ti transmit nimic – n-o sa-ti placa DELOC.
Daca insa ai crescut, ai trait, te-ai indragostit si ai suferit pe muzica celor de mai sus – ei bine da, filmul asta o sa-ti placa! La fel de mult cum mi-a placut mie. Au fost 2 ore continue de muzica buna pe o poveste clasica de dragoste intre doi tineri ce se intalnesc pe Sunset Strip si incearca sa-si implineasca visul de a deveni cantareti. Nimic senzational in asta, dar daca te duci la filmul asta nu te duci pentru poveste, te duci pentru muzica. Iar la capitolul asta piesele alese sunt geniale, orchestratiile impecabile iar interpretarea actorilor buna. Cu o nota speciala pentru Tom Cruise, de la care nu ma asteptam sa cante atat de bine! Daca e chiar vocea lui, jos palaria!

Mie personal mi-a adus aminte de vremurile cand in Bucuresti exista un singur club de muzica live de care toata lumea imi povestea si in care atunci cand am calcat prima oara am avut un singur gand: vreau si eu pe scena. Lucru care s-a si intamplat. Clubul exista si acum, noi cantam inca acolo si inca are aerul acela special de club de live. Se chema Music Club. Maine ne gasiti acolo ;)

P.S. Vizionand filmul m-am simtit un pic batran :))

Multumim Hollywood Multiplex pentru invitatii. Apropo, pe pagina oficiala ASHA avem un concurs cu invitatii la film. Va bagati?

Daca ti-a placut acest articol aboneaza-te prin mail!