3 ani de Logan -Laurentiu-Guran.ro

3 ani de Logan

Tocmai ma pregateam sa scriu scurtul review de mai jos despre Logan-ul meu cand am gasit postul asta de la Arhi.
Acu, ce vrea el sa spuna, in parte e corect. Ca Logan-ul este urmasul Daciei, ca cei care-si cumpara Logan nu au avut alta masina decat Dacie. Sau si mai grav sar de la caruta direct in Logan. Partial adevarat. Cel putin in cazul meu, masinile pe care le-am avut inainte de Logan erau niste carutze. Fiat-ul meu Regata a fost campionul absolut in materie de “caruta”. Daca e sa vorbim de istorie, istorie a facut si Renault-ul meu 18, prima mea masina. In rest, am avut un break (dacie normal), o berlina (tot Dacie) si … cam atat cred. A, sa nu uit de masina lu’ tata pe care am rasturnat-o intr-un numar fenomenal de cascadorie pe sos. Antiaeriana la inceputurile soferiei mele. Dacia 1100. Cea mai tare masina ever!
Am condus insa masini diverse: Renault (Clio, Megane2, Kangoo), Skoda Octavia (data acum cativa ani de cei de la Skoda Romania in teste pe traseul Bucuresti – Sf. Gheorghe si retur la petrecerea de lansare Skoda Roomster si la care am cantat cu trupa ASHA ) Ford (Escort vechi, Mondeo nou), Peugeot (206, 406), Toyota Land Cruiser (o bijuterie din ’94), Hyundai Santa Fe.
Ei bine, dupa toate aceste masini eu am ales Logan. E adevarat, nu un Logan chel ci unul diesel si cu aer conditionat si care la momentul respectiv costa 9300 de euro. L-am ales pentru ca atat imi permitea bugetul (si niciodata n-am fost de acord ca o masina se cumpara in rate – platesti dublu pe o masina pana la sf ratelor, cand masina si-a injumatatit valoarea). L-am ales pentru ca am considerat ca raportul pret-calitate este unul bun. Pentru ca da, parerea mea de atunci, Loganul isi merita banii.
Aceeasi parere o am si acum, la 3 ani de la cumpararea lui si la 42.000 de km parcursi. Adica nu multi, dar nici putini. Undeva peste media de 12.000 pe an pe care o face un om normal. Dupa 3 ani si 42.000 de km Logan-ul meu se comporta excelent. N-am avut probleme cu el, consumul mi se pare excelent (undeva la 5,5 l / 100). Nu este o masina de care sa te atasezi sau nu m-am atasat eu de ea. Dar este o tinichea cu care iti faci treaba.
Si pentru ca nu m-am atasat de el …probabil ca in curand o sa-l vand. Nu, nu imi fac (inca) reclama caci n-o sa-l vand chiar acum, ca e criza. Dar o sa-l vand, asa cum face orice om din occident cu masina lui de 3 ani. Orice masina dupa 3 ani e invechita moral.
Ce-o sa-mi iau in loc? Tot Logan? Sandero? Nu stiu. Poate. Sau poate o sa-mi cumpar altceva… in functie de pretentii si de buget. Daca-mi iau masina noua, mai mult ca sigur va fi tot din gama Dacia. Daca vreau un second (si aici m-as contrazice la teoria cu vechimea morala), mi-as lua un Santa Fe sau un Nissan X-Trail. Asta cu gandul ca si Rocca sa aiba spatiu de desfasurare. Om vedea…
Referitor la ceea ce spune Arhi si la exemplul dat de el… Am vazut BMW-uri facute acordeon in jurul unui copac, deci nu masina e de vina, ci ala de la volan. Si in cazul Logan-ului, si in cazul BMW-ului. Si daca esti prost, mai repede mori intr-un BMW decat intr-un Logan. Caci da, nu toti sunt facuti sa fie soferi…
Sunt totusi soferi ce prefera Logan. Chiar si cei de afara (nemti, francezi). Sunt sigur ca ei nu sar direct din carutza in Logan. Cu siguranta nu sar nici din BMW…si cu siguranta ca, si in cazul lor, pretul isi spune cuvantul. Mi se pare normal!

Puteti vota articolul si pe FTW.RO

Daca ti-a placut acest articol aboneaza-te prin mail!

Similar Posts:

Comments

Laurentiu-Guran.ro

Tags: , , , , , , , ,

One Comment

  1. Chiar daca Logan sau Sandero sunt urmasele la Dacile 1300 si 1310, tot nu se pot compara cu acele masini.

    Dar nici nu se pot compara cu alte masini. Dar eu sunt de parere ca este un inceput bun pentru firma Dacia.

    Reply
    1

Leave a Reply

EnterClick.ro - Generator trafic web